فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima

 
سبزميداني خبر داد
تداوم روند ثبت نام هنرمندان صنايع دستي در سامانه مشاغل خانگي
استان: تهران
 
 
سرپرست اداره کل آموزش و حمايت از توليد و بازرگاني داخلي معاونت صنايع دستي و هنرهاي سنتي کشور از هنرمندان خواست براي دريافت تسهيلات مشاغل خانگي در سامانه ستاد ساماندهي مشاغل خانگي ثبت نام کنند.

«کامران سبز ميداني»  با اعلام اين خبر افزود: با توجه به اين که توسعه کسب و کار‌هاي خانگي از مهمترين اهداف برنامه پنج ساله پنجم توسعه در بخش اشتغال است، با تشکيل ستاد ساماندهي مشاغل خانگي از سال 1389 به دستور رياست محترم جمهور امکان بهره‌مندي مشاغل ذيربط از مزايا و حمايت‌هاي اين قانون به وجود آمده است.

وي در ادامه هدف از ارائه اين تسهيلات را شناسايي و توسعه ظرفيت‌هاي کسب و کار خانگي به منظور توسعه فرصت‌هاي شغلي، کاهش هزينه‌هاي توليد و‌ افزايش بهره‌وري سرمايه عنوان کرد و گفت: شاغلان کسب و کار خانگي با دريافت مجوزهاي لازم از دستگاه‌هاي اجرايي ذيربط مطابق با نوع فعاليت مي‌توانند در سامانه ستاد ساماندهي مشاغل خانگي به آدرس www.mashaghelkhanegi.ir ثبت نام کنند.

وي افزود: تاکنون تسهيلات مشاغل خانگي با همکاري وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي به هنرمندان 170 رشته و زير مجموعه صنايع دستي در حوزه‌هاي مستقل و پشتيبان اختصاص يافته است.

سبز ميداني خاطرنشان کرد: معاونت‌هاي صنايع دستي استاني مي‌توانند از طريق حضور در کارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان، طبق مصوبات کميسيون کارشناسي مشاغل خانگي از سهميه اعتبارات ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي و علاوه بر آن از اعتبار ساير ارگان‌ها و سازمان‌ها به متقاضيان در اين حوزه استفاده کرده و پرونده متقاضيان را به بانک‌هاي عامل ارسال کنند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.